Patrycja Gierdal
Influencer marketing pod kontrolą. Dobra umowa kluczem do sukcesu
09.01.2025
media i reklama, własność intelektualna
Influencer marketing jest obecnie jednym z najdynamiczniej rozwijających się kanałów promocji. Pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Zgodnie z raportem Influencer MarketingHub jego globalna wartość w 2023 r. wyniosła ponad 21 mld USD, a na koniec 2024 r. miała wynosić 24 mld USD. Sukces kampanii nie zależy wyłącznie od wyboru odpowiedniego influencera. Kluczowym elementem jest starannie przygotowana umowa, która odpowiednio zabezpieczy interesy klienta (reklamodawcy) i zapewni prawidłową realizację założeń kampanii.
Moda na gamedev – czyli czego moda szuka w gamingu
20.06.2024
gaming
Rosnące znaczenie mody w świecie gier potwierdza raport Robloxa opublikowany w listopadzie 2023 r., który analizował zachowania pokolenia Z w świecie gier cyfrowych. Z badania wynika, że dla 84% respondentów moda cyfrowa jest ważnym elementem gry. Aż 56% respondentów wskazało, że wygląd ich awatara jest równie istotny, jeśli nie ważniejszy, niż ich rzeczywisty wygląd. Jest to wzrost wobec poprzedniego roku (odpowiedzi takiej udzieliło wówczas „jedynie” 42% badanych).